Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Καλύτερος εξοπλισμός της Αστυνομίας ΤΩΡΑ!

Ας πούμε ότι λαμβάνω σήμα ότι στην τάδε και τάδε διασταύρωση γίνεται ένοπλη ληστεία. Κάνω το σταυρό μου, κουμπώνω το αλεξίσφαιρο, τσεκάρω το όπλο μου και τις γεμιστήρες μου και ξεκινάω. Βάζω δυνατά τη σειρήνα και ευελπιστώ ότι η σειρήνα θα αναγκάσει τους ληστές να φύγουν, διότι αν μείνουν, το πιθανότερο είναι ότι θα πρέπει να έρθω αντιμέτωπος με οπλισμένους εγκληματίες με πολύ βαρύτερο οπλισμό από εμένα. Από την άλλη, το υπηρεσιακό μου όπλο έχει ένα ωφέλιμο βεληνεκές γύρω στα 100 μέτρα (στην καλύτερη των περιπτώσεων) τα δε σκοπευτικά του μου δίνουν μια ικανοποιητική σκόπευση το πολύ μέχρι 50 μέτρα. Η διατρητική ικανότητα των βλημάτων μου (μολύβι ή στην καλύτερη περίπτωση, μολύβι με μπρούτζινη επένδυση) δεν διαπερνά ένα συνηθισμένο αλεξίσφαιρο γιλέκο σε απόσταση πάνω από 25 μέτρα. Και έχω απένατί μου ένα καλάσνικοφ με σκοπευτικά που μπορούν να δώσουν ικανοποιητική σκόπευση στα 100 μέτρα, με ωφέλιμο βεληνεκές τα 300 μέτρα και διατρητική ικανότητα αρκετή να διαπεράσει το γιλέκο μου άνετα ακόμα κι αν βρίσκομαι σε απόσταση 50 μέτρων. Επιπλέον, έχω να αντιμετωπίσω τους νόμους που δεν μου επιτρέπουν να πυροβολήσω πρώτος, και αν τραυματιστεί ή σκοτωθεί πολίτης, όχι μόνο χάνω τη δουλειά μου αλλά κινδυνεύω να πάω εγώ φυλακή, ακόμα και αν δεν έγινε από δικό μου βλήμα, επειδή "προκάλεσα" τους ληστές σε συμπλοκή με τα όπλα!
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΩ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ ΣΑΣ; ΓΙΑ 800 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ;
ΤΩΡΑ-ΤΩΡΑ-ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ να αλλάξει η νομοθεσία περί οπλοχρησίας της αστυνομίας και να εξοπλιστούν οι αστυνομικοί καλύτερα! Ο Ελληνικός στρατός διαθέτει μεγάλα αποθέματα από τυφέκια ημιαυτόματα και αυτόματα, μεγάλου βεληνεκούς, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την αστυνομία για τέτοιες περιπτώσεις. Επιπλέον, διατίθενται στην αγορά αλεξίσφαιρα γιλέκα επιπέδου προστασίας ΙΙΙ και ΙV τα οποία αξίζει να προμηθευτούν οι αστυνομικοί. Τα περιπολικά της αστυνομίας μπορούν πολύ εύκολα να ενισχυθούν στις πόρτες και στα μπροστινά και πίσω μεταλλικά μέρη με θωρακίσεις. Επίσης κυκλοφορούν εξαιρετικής ποιότητας ασπίδες προστασίας όπως οι πτυσσόμενες που περιγράφω σε παλαιότερη ανάρτηση.
Αν όχι τώρα, τότε πότε; Όταν θα είναι αργά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου